انتظار تو فقط مال منه

*عاشقانه*

انتظار تو فقط مال منه

 

انتظار تو فقط مال منه

سهم من از تو افسوس ترو نداشتنه

همه با هم دیگه هستن

همه خیلیا رو دارن

یکی هست که وقت گریه سر رو شونه‌هاش بزارن

ولی من از همه دنیا ترو داشتم، ترو داشتم

وقتی گریه میکردم سر رو شونت میذاشتم

همه تنهائیامون مال هم بود ، مال هم بود

هرچی باهم دیگه بودیم ، واسه من خیلی کم بود

انتظار تو فقط مال منه

سهم من از تو افسوس ترو نداشتنه

 

داشتنه تو قوت پرواز

برای این بال شکسته است

بودن تو جرات لبخند

صدای این لبهای بسته‌ است

دارم از عطش میمیرم ، ابر من کجا میباری ؟

تن من خشکید و پوسید

تو به سبزه‌ها میباری

 

انتظار تو فقط مال منه

سهم من از تو افسوس ترو نداشتنه 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت13:01---14 ارديبهشت 1391
عاشق بودم ديوانه خطابم كردي آشنابودم ديوانه حسابم كردي عاشقت بودم وگفتي عاشقان ديوانه اند عاقبت عاشق شدي ديدي كه خودديوانه اي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, ساعت 17:5 توسط نیلوفر |